You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

January 14, 2011

ya allah , saket nye hati aku nih , tuhan saje yg tahu sumue nih . hm kenape kau buat aku mcm nih ? kenape aku nih jahat sgt ker kau na buat aku sampai mcm nih , aku ta tau na luah kn kat saper nih , :( , dulu teringat , aku selalu luah kn kn semue perasaan aku kat dia , but skrg ? hm kau buat aku sengsare hidup aku , aku sayang ko sanagt , kenape nih ko buat aku mcm nih , kejam sgt ker aku nih , sampai ko na buat aku mcm nih , ya allh , sedih nye aku  , na mati pon ade , dulu org lain buat aku cm nih , but , kau pon same kn ? hm never mine , aku sedar diri aku nih saper kn , ta istimewa pon for u kn , hm ! blog nih lah yg aku luah kn perasaan aku , betapa sakit nye hati aku tgok kau dgn ***** , ya allh , tuhan saje yg thu semue nih , SAKET HATI NYER ! :'( , sampai hati kau buat aku menagis mcm org gile , aku tau aku nih mmg gile , but hati aku nih saket tgok bende tuh semue , kau ta payah na jelas kn semue tuh , :'( aku da tau ape yg ko akan ckp kn , ta payah ta payah aku da thu ! :'( , maner gf yg ta jeluss balaq buat mcm tuh , siallllllllll ! aku ta salah faham pon ! kalau laa kan aku snap picture dgn abg angkat aku , ape perasaan kau > :'( walaupon dea da brtunang ker ape ker , ko mst ade perasaan sedeh kn , :'( , suda ah aku ingt kau yg bole percaye , but ? :'( nih ko bg kat aku nih ?  nih nih ?! hipokrit !  :'( , sorry aku ta kn reply text kau , so sorry oke , aku ta bole berdepan dgn kau , aku ta sanggup tgok muke kau ! :'( , thank cos buat aku mcm nih hazwan ! thank a lottttttttttttt ! :'(

No comments:

Post a Comment