You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 1, 2011

hmm sedeh nd boredddddddd :[ . hati tak sedap :[ why nih hati :[ . aku takut . takut sangat ! why hati nih rase tak sedap hati :'[ . esok nak hang , but mummy bg keluor . then why membe tak contact langsung nih :[ diaorg tak nak keluor dgn aku ke ? :[ . why sorg tak contact aku . just membe aku sorg sajer yg contact pasai nak hang esok , but yg lain , hmm :[ . contact lah korang . membe yang aku nak suroh contact but tak contact langsung :[ . hmm never mine lah , hanye tunggu esok hari saje :[ . sorryy aku tak boleh nak smile kalau hti aku mcm nih ! hmm nak mintak duit dekat mummy but aku takut ! omg ! mcm mane nih ! :[ aku tak ade mud tahu kalau mcm nih ! tak ade sspe nak ambil berat pasai aku ! :[ , bf nd bff same jer bagi aku . but bg korng lain :[ aku hanye luah dalam nih jee :[ . tuhan saje tahu hati aku nih !:'[ . aku teringin kawan aku ambil berat pasai aku , but tak ade pon :'[, dalam hati selalu menagis sbb tu . kenape tahun 2011 nih , rase mcm lain pade lain yang aku hidup yg dulu . ==' . aku nak mintak maaf sangat kalau aku salah dgn korang :[ !

No comments:

Post a Comment