You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 15, 2011

wah wah , sekarang aku tengok kau makin maju kan -__-" , orang pakai semue , semue kau mahu pakai kan , err benci aku , meluat aku tengok kau tahu tak ? :P , meluat aku tengok muke kau , tak payah nak edit semua semua pictures kau tuu , tengok aku , tak penah edit pon pictures nak bagi cantik , matures saje -__- . hahaaa gedek pulak aku nii , suka hati aku lah kan , blog aku , suka hati aku lah mau cerite ape ape yang aku nk kan ? ade hak nak larang semue tuu , takade kan ? so shut up ! lalalala :\ . perlu kee kite kene tiru style orang lain ? bg aku tak perlu lah kan ? manusia ade pendirian sendiri lah ! ade sifat sendiri ! so , style sendiri lah kan ! tak kan aku mau beli bra pon kau nak follow sekali beli , melampau tuu ! stupidog hahaa ! tak perlu tanye siapa aku tuju nii , hee but ade sorang memang aku tak puas hati tahu tak ! mapuki lu !

No comments:

Post a Comment