You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

May 19, 2011

because the mouth body perish !

now i already know you for four month , omg very long time for me and for so long you do not know this myself :) thanks for everything dear , mungkin dekat sini aku tak akan tulis nama kau yang sedap to and aku nak beritahu yang aku sangat benci dengan kau punya perangai ^^ but aku rasa aku ni pangkat adik so aku malas nak tegur perangai kau yang keras kepala to :) memang aku tahu selama ni kau jealous dengn aku ^^ serius memang aku tak boleh buat apa dengan jealuos bodoh kau to , mybe aku org yg te'akhir yg tahu perangai kau to :D i want you to changed you bad attitudeand i do not like you attitude ! I'm sorry for you and talk about you must feel when i talk this thing :( serius I Hate You , I Will Not Tell Your Name Here

No comments:

Post a Comment