You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

June 18, 2011

Helloow Guys :) Today very boringg and l want to share the story to you all because i do not any work k Let start story, Why zaman sekarang couple macam ibarat kan macam berkawin ==" pelik kan? padahal baru bercinta tapi dah macam laki bini pulok haish Pelik aku -,- Then Putus Cinta macam orang gila sebab Putus bagi macam mati buat selamanya plak kan haha lg satu macam bercerai laki bini -___- sakit jiwa aku tengok orang putus cinta ni macam hilang harta benda grr aku cerita pasai ni pun sebab adee sangkut paut jugak dengan aku wkaka do funny stupid haiyaaaaa takde lah aku tengok brother ni putus cinta sampai berubah perangai dia haissshh ape kee bodoh nyaa sbb cinta nak berubah segala galanyaa kan mybe ade hikmah d'sebalik nyaa rite ? mungkin cinta itu buta sebab to jadi benda macam ni kan tapi aku pun bercinta juga haha tapii kenapa aku tak macam diarong semuaa to, Yg aku tahu perkara biasa dalam cinta cry tencion whatever lah, Tapi kalau dah seronok sangat untuk perempuan kenapa sangup gadai semua hmm pelik nyaa sedangkan aku pun berfikir banyak kali, means aku bukan aku nak bangge diri tp dah memang kenyataan sume ni, See Any time many problem woman are now. Yeah disebabkan cinta itu buta jadi macam to, Macam macam terjadi sekarang kan so for girl take care of you with good :) This story did not say anyone but only in my mind ^_^  See You Next Time

No comments:

Post a Comment