You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 19, 2011

friend facebook!!

hello :],you all tahu friend facebook aku dah mencecah 4oo lebeh macam tuu,hahaaa OMG! aku malas gile nak approve orang yang aku tak kenai kan , so aku igno je senang kan ! hahaa biar kan padam muke depee ;\ , aku taksuke tahu tak orang yang tak kenai add aku ! memang aku tak akn approve lah ! buat semak jee dalam facebook aku , macam-2 orang ade add aku , hahaa , orang nugro pon ade , orang asli pon adee , hahaa haisshh takut aku nak approve deaorang , karang tak pasai pasai depe jampi aku jd bf deaorang pulak , hahaa! mengarut ! bukan sebab memilih kawan , but aku tak suka orang yang tak kenal ade dalam facebook aku , so siapa yang aku rase tak kenai , aku remove jee , hahaa :D , sorry gus ==' , hahaa ! so boredd !

No comments:

Post a Comment