You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 19, 2011

happyyyy !!!! woooaahhhh!

woooaahhh >.< ,hari nii rase happy sangat , tak tahu kenape , lalalala ! hari nii satu hari aku edit kan blog , haha semue orang aku tanye ini itu lah , hahaa ! yelaa , aku nih kan blurr siket kalau pasai blog nii , haha aku tak tahu sangat pasai blog blog nii , aku rase blog aku nii mcam buruk je kan , then aku edit kan lah :] bg comel siket , hahaa , aku jelous tengok orang lain punye blog , semue nye cantik cantik , errrgghh ! aku pon nak jugak , hahaa! so aku tanye lah semue masyarakat dalam facebook aku , ;] , first aku belajar nak pakai blog ni pon ade org mintak link blog dekat aku ==' , time tu aku mane lee reti link link kejadah ape tu , hahaa! then aku buat lah tahu tahu kan , ngeee ^^ . then baru aku tahu , ape itu blogger itu , heheee :] ,then start lah aku buat blog :] sukee nyee heheee , biase lah baru firts time buat blog , mesti laa happy ;] , heeeee :\ , best ade blog , boleh luah kan perasaan kite dalam blog tuu , hee ^^ , tuu pasai aku buat :\ , and aku cakap thank too atifah sebab dia tolong aku :\ , thank yee kawan :\

No comments:

Post a Comment