You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 21, 2011

best gilee ;]


hello ;] , bored kan ? tak ape , aku nak cerita about budak kecil  , heheee :\ , petang semalam lah , mummy aku ajak pergi rumah sedare pulakkan , and then aku malas gile nak ikut , sbb aku fikir mesti bored kan , ;[ , then mummy aku cakap tak boleh , kene ikud jugak ! hmm so aku pon bersiap lah untuk ikud ayah degn mummy aku , hmm! dalam hati gile mals gile aku nak ikut , then aku fikir lah , kalau ikut mesti aku dapat beli ape ape :] heee itu yang aku sukee ;\ , cadang nak mintak tudung ariani !hahaa , sebab aku titibe pulak minat tudung macam tuu , aku tengok orang pakai , cantik je muke dia pakai tudung tuu , hahaa! awww then aku pon ikud! dah terlari pulak tittle aku,hahaa sorry ;] !haa and sampai jugak rumah sedare aku, weeee . then ade baby lah dekat dalam rumah tuu , hee awww aww , aku paling suke bby tahu tak !dah lah comel ,putih pulak tuu , hahaa mcam aku , hehee perasan! and datang sorang lagi budak kecik yang comel ,:] , anak sedare , cehhh :] ! dia datang kan dia tunjuk gigi 2 batang dia dah mamam ulat , aww so sweet suare dia ,hehee so gigi dia dah hilang , heee wait nak tunjuk picture budak comel nii
darwish and amar

No comments:

Post a Comment