You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 21, 2011

dalam hati aku selalu cry sebab kau !hmm :'[ , sebab kau fikir macam kau ade perasan sorang saje kan , yang orang kau sayang kau tak pernah fikir kan semue tuu kan ? sorry sebab aku fikir macam tuu , dalam fikiran aku selalu terfikir macam tuu , :'[ , kadang kadang aku merajuk , kau pujuk , ye! aku tahu kau sayang aku , but aku tak faham dengan perasaan kau , walaupon kite dah couple lame kan , but dalam hati aku selalu fikir macam tuu , maksud aku kau kalau pasai kau , pasai diri kau , semue nye boleh kan , tapi hati aku kau tak fikir kan semue tu , serius memang betoi ape yang aku cakap ni pade kau ! kau selalu membelai diri kau sendiri , diri aku,diri orang lain semue kau tak fikir kan ! macam diri kau yang layak dalam dunie ni :'[ , tak ape aku sabar dengan perbuatan kau tuu , kalau aku tak boleh tahan tuu , sorryy kalau aku ter cakap ****** , and jangan tanye semue tuu , and one more jangan tanye ape dose kau pade aku ! :[ . aku tahu kau nak jage aku , ade had perjagaan kau tuu , aku tahu aku perempuan kan , aku tahu jage diri aku , and aku memang tak suke kalau nak kawal semue pergerakakn diri aku !  :'[ shitt damm =='

1 comment:

  1. semua y berlaku ade hikmahnye .... ngee ..
    jn sedih2 slalu ea deyla .. heee

    ReplyDelete