You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 25, 2011

fuck you !!!! busted

arrrghhh fuck you jantan ! aku memang benci kau sial ! aku menyesal kenai dengan kau ! bawak sial kau tahu ! ape problem kau aku pon tak tahu dengan kau ? kan ! shitttt ! sumpah aku memang fuck kau skarg , sebab perangai kau tu macam pukimak tahu ! macam longkang ! kau semue nak cerite kan about aku dekat semue orang , kau nak clsh pon kau nak cerite dkat orang ! aku nak bg tahu lah dekat kau , bunga bukan nye sekutum ! aku ni tak penting buat diri kau kan , so kau fikir lah sebab ape aku tinggal kau , kau suke buat aku bengang ! then sekarang memang aku tak puas hati lg dgn kau ! sial punye jantan ! fuck you very much ! kau punye perangan mcam stupidog , kau jelus tengok aku wall dgan popan dalam fb , mampos pegi aku lah , aku single , kau sape nak halang aku kan ! fucker !

No comments:

Post a Comment