You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

March 4, 2011

4.3.1994 dulu tarikh ni bermakne bagi aku , tarikh ni lah aku happy sesangat , but sekarang tarikh itu tak bermakne lg untuk aku dan dalam hidup aku :') , hm soryy you , bukan niat aku nak buat you mcam tu but hati aku dah tak terasa sayangs dah dekat you . :( im sorryy dulu birthday you aku yang owg pertame yang happy kan you kan :) i teringat lg semue kenangan kite kan :) , tak sampai hati nak lupe semue tuu , hmm sedih :'( , chill lah babe , hope you akn dpt gf lebih cantik pade aku kan :) and lebih ambik berat pasai kau kan . never mine aku sentiase doa kan you :') walau ape ape yg trjadi dekat kite , aku tetap angap kau still jadi best fren aku :)  mase birthday aku dengar semue luahan hati kau kan sampai kau cry sebab kan aku kan :') , but ku tak boleh cry hmm , hati aku ni dah mcam batu :') , but semalam birthday you , aku crying :') teringat birthday you , hmm nak buat mcam mane kite ditakdirkan mcam ni , you kene redha kan ? :') thank for everthing you :) happy birthday too you :')

No comments:

Post a Comment