You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 9, 2011

hello guys :) . aku bosan lah , nak dengar tak story budak perempuan nih ? dea nih bajet hotstuff , mcm kaye sangat tahu tak ! errr , mcm ini lah stories nye , mule aku datang sekolah lah , time waktu pagi kn , and then aku jalun jalun lah seserong aku , sementare nak waiting my member aku nih , aku tak perasan pulak lah kn ade beg mango dekat belakang aku nih , and aku terpijak lah . bukan sengajer doe , ter kod , and dea said " weii kenape pijak beg aku , dah lah beg mango , mahal pulak tuhh " errr hello gedek gile gurl sorang nih , hahaa , setakat mango , hahaa tak hairan langsung , aku beg soda , subzero . padini , guess , dekat rumah aku tak ade poyo mcam ko lah , puii . setakat mango bapak aku pon boleh angkut satu kedai , tak sepoyo kau pon , haaa batak gilee siut , tahu lah kau baru first time beli barang yg berjename , hahaa nak over pulak , puii aku lebih dari kau lah gedek , errr gedek gile kod gurl sorang nih , hahaa over pulak dea kn , ==' , errrr ! habis dah :)

No comments:

Post a Comment