You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 11, 2011

hari nih sedeh gile ! :'[

hmm :'[ ., hari ini aku tak berenti nak teringat dekat dea , hmm , dah lah aku rindu dea , then jadi lagi malam petake pulak dekat dea , sampai bengkak mate aku menagis sebab dea , hmm sedeh nyeee :'[ , hmm kenape nasid jadi mcm nih , aku sayang dea , selamat dea tak jadi ape ape , just cedere seket ,:'[ , tapi aku tak boleh terima ape yg terjadi dekat dea , hmm redho jeee lah kn :[ , nasib ade kengkawan baik aku , tak sedeh sangat , :[ . aku terkejut , hmm titibe dea text aku , dea exciden , hmm aku ingat dea main main , tengok betoi :[ , :[ sedeh nyee , aku tak boleh tengok dea , aku risau menangis , aku sedeh tengok keadaan dea sekarang , but org ramai suroh aku tengok dea , hmm :'[ , nanti aku tengok oke korng :[ . and one more person , yang aku sayng sangat , izyani fatiha , sahabat aku , thanks kawan sebab bg semangat dekat aku , aku tahu kau pon penah mengalami masalah nih , thank for everthing kau tolong aku , but aku still sedeh , :[ , dari semalam muke aku pucat kn , hmm :[ , kau sorang jee dapat tengok muke aku macam tuhh , nak study pon susah , :[ , hmm aku sabar , aku dengar cakap kau tuh , thank sahabat , sebab kau buat kau punye backround blogg kucing , kau tahu aku suke kucing , aku senyum :] demi kau dear fren . dulu aku muke pucat , bf aku yg orng first time tengok , :'[ sekarang dea dah saket , kau yg orng pertame tengok :'[ , hmmm imy hazwan :'[

No comments:

Post a Comment