You'll Be Mine

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

February 12, 2011

:[ serius aku sentap dengan kau kawan ! hmm macam nih kee kawan ? aku ajak teman aku pon kau tak nak :[ , aku ajak bukan sesaje , sebab urgent , itu pon kau tak boleh tolong aku kan , itu boleh ker kate kan best fren untuk aku , hm tak ! hmm aku dah lah tengah sedeh lg , tengah risau lg , tengah bad mood lg kn , kau tak fikir kn semue tuu :'[ , hmm tak pee lah kan , aku nih tak suke pakse pakse orang nii , so , aku berdiam berdiri , hmm aku tak nak menyusah kn orng , :'[ , biar lah aku sedeh seserong kn , kau suke kn , ape gune kau tulis dekat blog kau yg aku nii best fren aku , hmm semue rekaan jee kn ,  hmm dulu aku teman kau tengok ex kau exciden , aku tak cakap ape ape , :[ , aku tak ade maksud nak ungkid pasai kau niii , aku pon ade hati , mesti lah aku terase kau buat aku mcam tuu , :[ , kau kawan aku pade dulu , tak kn every time aku nak jage hati kau kod kn , :[ , never mine lah :[ , buat lah aku mcam nii , hm :[ , aku sukeee :\

No comments:

Post a Comment